Storing verhelpen

Alle problemen snel opgelost

Ben je al een Intovent klant en werkt je ventilatiesysteem niet naar behoren? Een storing zorgt ervoor dat er minder goed of zelfs niet geventileerd wordt. Alle reden dus om een storing snel te melden bij Intovent. Waneer wij bij jou langs mogen komen om de storing van jouw ventilatiesysteem op te lossen, mag je uit gaan van een tarief van € 22,45 per kwartier. De voorrijkosten bedragen € 84,25. Bij deze bedragen zijn materiaalkosten niet meegerekend.

Onze servicemonteurs verhelpen problemen snel en vakkundig. Dat is altijd maatwerk, dus de reparatietijd kan variëren van slechts 15 minuten tot enkele uren. De monteur maakt vooraf een inschatting van de werktijd en overlegt welke werkzaamheden nodig zijn.

 

Valt de unit onder de garantie? Dan adviseren wij om eerst contact op te nemen met de installateur of aannemer.

 

Is de unit ouder dan 15 jaar? Merk je dat je ventilatiesysteemsteeds meer geluid produceert? Blijft je energierekening maar stijgen? Dan is de kans groot dat jouw ventilatiesysteem niet meer goed functioneert. Houd het binnenklimaat gezond en kies tijdig voor vervanging.

 

Let op: onze diensten en werkmaterialen zijn afgestemd op reguliere woningen (max. aantal ventielen is 12). Is er sprake van een plafond hoger dan 3 meter of andere bijzonderheden? Dan kan het voorkomen dat onze monteur de dienst niet of moeilijk kan uitvoeren. Neem in dat geval eerst even contact met ons op.

Is de unit niet door ons onderhouden? Dan is het niet mogelijk om gebruik te maken van de storingshulp van Intovent.

Bekijk diensten
Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen

Direct contact?

Vraag om een monteur

Een monteur regelt alles op locatie

Flexibiliteit en Transparantie: onze Algemene Voorwaarden voor Werkzaamheden

Om ervoor te zorgen dat wij de best mogelijke service verlenen, hanteren wij enkele algemene voorwaarden. Een van deze voorwaarden is dat we op basis van de beoordeling van onze monteur ter plaatse kunnen bepalen om meer of minder werkzaamheden uit te voeren dan vooraf afgesproken. Dit doen wij om onze activiteiten op een professionele en efficiënte manier te kunnen uitvoeren en om ervoor te zorgen dat de unit en het ventilatiesysteem in de woning goed blijven functioneren.

  • Als wij besluiten om meer werk uit te voeren dan vooraf afgesproken, zullen wij je altijd eerst informeren over het meerwerk en de kosten hiervan. Wij voeren het meerwerk alleen uit als de opdrachtgever daarmee instemt.
  • Als wij besluiten om minder werk uit te voeren dan vooraf is afgesproken, informeren wij je ook over dit besluit en de redenen hiervoor.

Mochten de werkzaamheden niet uitgevoerd kunnen worden, omdat er bijvoorbeeld onjuiste informatie is verstrekt of de incorrecte dienst is afgenomen, bestaat de mogelijkheid dat wij de werkzaamheden niet binnen de gestelde tijd kunnen uitvoeren. Indien dit aan de orde is zullen wij een nieuwe afspraak moeten plannen, wij zullen de gemaakt voorrijkosten aan jou belasten volgens de tarieven van onze webshop. Indien wij niet of slechts deels de werkzaamheden kunnen uitvoeren door omstandigheden die buiten de machte van Intovent liggen, zullen wij geen restitutie verlenen op het reeds betaalde bedrag.

overleg klant

All for clean air

Zelf aan de slag? Bekijk onze producten

Heb je een vraag?

We zijn bereikbaar